yoichi 2014.03.30. 17:05

Hazugságok könyve

4. RÉSZ

 

Melyben az autósok, mint oktalan állatok

 

Egy alkalommal ezen példabeszédet intézte az Ő Tanítványainak végtelen nagy bölcsességében.

  2. Gyakran vezetem autómat a Főváros nagy forgatagában, s igyekszem udvariasan bánni a forgalom többi résztvevőjével, hogy enyhítsük egymás kínjait.

  3. Ezért az alárendeltebb útvonalakról rendszeresen beengedek egy-egy autót, de sosem hosszú sorokat, mivel nem kivánom, hogy a mögöttem jövő sofőr megőrüljön az én könyörületességemtől.Rob.H. 8, 11.

  4. Ám megtörtént, hogy amikor én próbáltam az Kazinczy utczából rákanyarodni a tömött Rákóczi útra, előttem buszok dübörögtek el nagy-nagy sebességgel, irtózatos füstöt okádva, a’ többi úrvezető pedig meredt tekintettel a végtelenbe révedt, hogy sem engem észrevenne nyomoromban.

  5. Keblemet méltán gerjedt harag feszítette és emígy kiabáltam feltekert ablakok megett: Ó Uram! Hát az oktalan állat is beengedi a másikat a sorba, csak az pesti autósok nem tesznek így, büntesd meg őket!Bkv. 5, 7, 68.

  6. Midőn végre, nagy keservesen sikerült befurakodnom egy álmoskás soför elé, megfogadtam, hogy rendben, szemet szemért, fogat fogért: nem engedek be én sem senki ember fiát eztán.

  7. Ha Ti úgy, akkor én is úgy!

  8. Ám kisvártatva rájöttem, hogy semmivel sem lennék aztán különb az autókat vezető oktalan állatoknál, ha beállnék közéjük.

  9. Megugyebár: hát kik Ők, hogy az én cselekedeteimet meghatározzák, az én viselkedésemet befolyásolják, hogy a lábamat kenegessék illatos olajokkal?

  10. Ezért nagyon fontos, hogy ne sűllyedjünk le soha a tömegek színvonalára, mert jó magunk is hasonlatosak leszünk az oktalan állatokhoz.

  11. Majd elbocsátotta az Ő Tanítványait, akik szerte széledtek nagy bégetéssel.

  12. A pesti autósok büntetése pedig leend az örökös felújítás és útlezárás, de ha az főútvonal bedugul, bizony mondom néktek csatornáznak az elkerülő szakaszon. Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://seishin.blog.hu/api/trackback/id/tr765885876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása